دستگیری سارقان سیم و کابل برق در بندرعباس 



با تلاش همه جانبه و شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس یک باند سه نفره سارقان سیم و کابل برق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند. 
 
به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت سیم و کابل برق در یکی از محلات بندرعباس و انتشار فیلمی با این موضوع در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان بصورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی واطلاعاتی این شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: مأموران با اقدامات فنی و تخصصی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و رصد اطلاعاتی یکی از سارقان را که در یکی از شهرستان های همجوار متواری شده بودند ضمن شناسایی مخفیگاه وی با هماهنگی مقام قضائی دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.
سرهنگ "تیمور دولتیاری" اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی و همه جانبه پلیس در این رابطه دو سارق دیگر به همراه یک مالخر سیم و کابل برق سرقتی نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر ودر بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری سیم و کابل برق سرقتی کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بيان اينکه تحقيق از سارقان جهت کشف دیگر سرقت هاي احتمالي ادامه دارد و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائي معرفی شدند ، خاطر نشان کرد: همکاری و مشارکت شهروندان نقش مهمي در پيشگيري از وقوع سرقت دارد لازم است شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوریت های 110 به پليس اطلاع دهند.
 
گفتنس است که پیش از این ويديويي مبني بر سرقت کابل برق در محله اوزي‌ها بندرعباس در فضاي مجازي منتشر شد. در اين ويديو سارق بدون ترس و اعتنا به ساکنين اين محله کار خود را انجام مي‌داد. شهروندان تقاضا دارند تا نظارت‌ها بر اين موضوع بيشتر شود تا شاهد قطعي برق در گرماي طاقت فرساي استان نباشند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها